Czy czeka nas rewolucja w sieciach telekomunikacyjnych budowanych w systemie podwieszanym?
Ultra lekkie, wytrzymałe i zwiększające bezpieczeństwo bierne.
SŁUPY TELETECHNICZNE zbudowane z KOMPOZYTU POLIMEROWEGO.
Nowoczesne rozwiązanie do sieci telekomunikacyjnych.
Czym jest KOMPOZYT ?
Kompozyt polimerowy to połączenie żywic poliestrowych, tkanin szklanych oraz mat szklanych w celu uzyskania materiału o wysokich parametrach wytrzymałościowych, odpowiedniego do produkcji słupów telekomunikacyjnych.
waga słupa kompozytowego jest nawet ponad dwadzieścia razy niższa niż waga analogicznych słupów wykonanych w technologii żelbetonowej
Dielektryczne
nie generują zakłóceń fal radiowych, mikrofal, radarów i innych
Brak kosztów eksploatacji
nie korodują, nie ma konieczności renowacji
Niższe koszty montażu
brak konieczności stosowania ciężkiego sprzętu budowalnego, montaż i demontaż bez dźwigu, redukcja ilości osób potrzebnych do posadowienie słupa
Niskie koszty transportu
jedynym ograniczeniem jest pojemność środka transportu, nie waga słupów
Długa żywotność
ponad 40 lat, gwarancja 10 letnia
Brak problemów z utylizacją
producent zapewnia utylizację wyrobów na swój koszt
Możliwość dostarczenia w trudny teren
możliwość przeniesienia ręcznego z uwagi na niską wagę
Niewypełniony środek
kabel może być prowadzony w środku konstrukcji
Odporny na warunki atmosferyczne panujące w Polsce
odporny na wiatry, sól drogową, promieniowanie UV
Certyfikat PN EN 12767
mogą być bez stosowane w pasie drogowym bez dodatkowych barier i zabezpieczeń
Kastomizacja wyglądu
możliwość naniesienia dowolnego nadruku na słup
Czy wiesz, że...?
15 kg!
Waga słupa teletechnicznego 7m kompozytowego (0,7 kN siły wierzchołkowej)
około 120kg
Waga słupa teletechnicznego 7m drewnianego
około 360kg
Waga słupa teletechnicznego 7m żelbetonowego
BEZPIECZEŃSTWO BIERNE:
Słupy wykazują wysokie bezpieczeństwo bierne, w nieznacznym stopniu pochłaniają energię podczas kolizji, a więc po zderzeniu pojazd kontynuuje jazdę ze zmniejszoną prędkością. Jak wykazały badania, wartość krytycznego dla bezpieczeństwa wskaźnika ASI ( wskaźnik intensywności przyśpieszenia) zgodnie z normą PN-EN 1317) jest aż pięciokrotnie mniejsza niż wartość przy której skutki zderzenia są niebezpieczne lub śmiertelne dla osób znajdujących się w pojeździe
★★★★★5/5
Przesłuchaj webinarium o słupach kompozytowych
Dowiedz się, dlaczego warto z nich skorzystać i jakie zalety niesie za sobą ich użytkowanie. Dariusz Sas, Business Development Manager rozwieje wszystkie wątpliwości.